Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3080631308   Disseny i experimentació de canvis metodològics a l'escola
2018-2019   Assessorament. Educació Infantil-Primària
  
   23/10/2018 - 9/6/2019 (21 hores) de 12:30h a 14:00h
   ESC Vall de Palau
   c. de l'Urgell, 9 (Sant Andreu de la Barca) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat VII
  
  
  
Inscripció   12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Es pretén ampliar el coneixement sobre metodologia i compartir-lo, construir acords entorn als criteris metodològics del centre i incorporar a l’aula els acords establerts
  
Objectius   - Actualitzar, a partir de l’anàlisi de fonts diverses, el coneixement del grup sobre metodologia.
- Dissenyar, experimentar i avaluar de manera coordinada alguns canvis metodològics a l’aula i al centre.
- Consensuar aspectes a consolidar en el centre en relació a la metodologia.
  
Continguts   - Definició de metodologia
- Orientacions metodològiques del currículum
- Aportacions diverses en relació a la metodologia
- Línia metodològica del centre
  
Formador/a   Anna Hierro - Laura Pueyo
  
Avaluació   S’avaluaran els següents aspectes:
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   crp-martorell@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent